شهرستان ها

انتخاب نهایی ۱۳ اثر از کارگاه خلق اثر غزه در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۳ اثر از هنرمندان طراح پوستر و تصویرساز استان با موضوع غزه، جهت برپایی نمایشگاه انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا باقری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: کارگاه طراحی پوستر و تصویرسازی با موضوع جنگ بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی با مردم مظلوم غزه از سوی خانه طراحان فیروزه حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان بسیج هنرمندان و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری شهرکرد در کافه فرهنگ شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه بیش از ۲۲ هنرمند جوان و خلاق چهارمحال و بختیاری حضور داشتند که پس از برگزاری کارگاه‌های مفهومی و کوتاه با حضور سه نفر از اساتید طراح و گرافیک کریم منزوی، محمد رسول عسگری و ماریا احمدی کیا آثاری را با موضوع غزه تولید کردند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از بررسی آثار تولیدی در این کارگاه، ۱۳ اثر از هنرمندان استان انتخاب شد که به زودی در فضایی مجازی منتشر خواهند شد.

به گفته باقری آثار منتخب این رویداد مردمی از سوی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری شهرکرد در ابعاد بزرگ چاپ و به صورت نمایشگاه شهری در سطح شهر به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی طراحی و گرافیک را در رساندن پیام به دنیا بسیار تأثیرگذار عنوان کرد و گفت: امروزه همه هنرمندان با دیدن جنایت‌های رژیم صهیونیستی منقلب شده‌اند و با تولید آثار هنری خود و انتشار آن در واقع اعتراض خود به این جنایت‌های بی‌رحمانه را نشان می‌دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا