شهرستان ها

انتصاب مدیران بومی و آشنا به فرهنگ و بوم از مطالبات دانشجویان است

البرز – فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: انتصاب مدیران بومی و آشنا به فرهنگ و بوم با توجه به رنگارنگی فرهنگی و قومی استان از مطالبات دانشجویان است.

جعفر فلاح‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص فیلم منتشر شده جلسه یکی از انجمن‌های شعر و ادب در فضای مجازی اظهار کرد: جوانان و دانشجویان باید پرچم حقیقی آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری را در مبارزه با افساد جامعه برافراشته نگاه دارند، هوشیاری و مطالبه‌گری خاصیت دانشجو در همه جای دنیا است و این موضوع در ایران و از زمان ظهور اشعه انقلاب وجود داشته و دانشجوی انقلابی تلاش کرده مطالبات مردم و جامعه را به گوش مسئولان برساند.

وی با بیان اینکه دانشجوی بسیجی به عنوان زبان گویا و چشم بیدار جامعه است، تصریح کرد: بسیج دانشجویی ریشه دانشگاهی داشته و نسبت به رسالت‌های دانشگاه انقلابی اقدامات خود را جهت می‌دهد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز بیان کرد: دانشجو مصلحت‌اندیش و سفسطه‌گر نیست، جهت‌دهی جامعه به سمت و سوی مورد انتظار، نیازمند گفتمان سازی و مطالبه از مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه دانشجوی بسیجی نه تنها سیاسی‌کاری نمی‌کند بلکه سیاست‌ورزی عالمانه و نقادانه پرچم‌داری جامعه را به عهده دارد، عملکرد مسئولان جامعه باید به طور مداوم، مستدل و مستند مورد ارزیابی، رصد و نقد قرار گرفته تا بستر مطالبه‌گری از آنها به صورت منطقی و منصفانه فراهم شود.

فلاح نژاد با بیان اینکه ذهن و زبان دانشجوی مطالبه‌گر را نمی‌توان با سیاسی‌کاری و مصلحت‌اندیشی قانع کرد، گفت: از مسئولان انتظار می‌رود در مقابل دانشجویان پاسخگو باشند، چراکه دانشجوی بسیجی و انقلابی علمداری مطالبات جامعه را به عهده دارد.

وی اظهار کرد: اتفاقی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز افتاده است تأسف‌آور است و در این راستا مدیر کل مربوطه باید شخصاً پاسخگو باشد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز با اشاره به اینکه با وجود گذشت حدود شش ماه از دولت آیت‌الله رئیسی ادامه فعالیت مدیران ضعیف در استان موجب نگرانی مردم است، متذکر شد: انتصاب مدیران بومی و آشنا به فرهنگ و بوم با توجه به رنگارنگی فرهنگی و قومی استان از مطالبات دانشجویان است.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا