شهرستان ها

انتقاد استاندار از روند کند مسکن ملی در گیلان

رشت- استاندار گیلان با انتقاد از روند کند اجرای مسکن ملی در استان گفت: تشکلهای مردم نهاد در اجرای درست طرح نهضت ملی مسکن نقش آفرین باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در جلسه شورای مسکن گیلان اظهار کرد: شرایط آب و هوایی برای ساخت و ساز و تحقق طرح ملی مسکن در ۶ نخست در گیلان فراهم است.

وی با انتقاد از روند کند مسکن ملی در گیلان افزود: از اسفند سال گذشته تا کنون پروژه‌های مسکن ملی و مسکن مهر با کندی مواجه بوده لذا باید نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران وجود داشته باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه تشکلهای مردم نهاد در اجرای درست طرح نهضت ملی مسکن نقش آفرین باشند، گفت: عدم انجام تعهدات از سوی برخی پیمانکاران در قبال انجام پروژه‌های مسکن ملی گیلان قابل پذیرش نیست.

عباسی، عدم تکمیل پروژه مسکن مهر را از مشکلات مهم گیلان برشمرد و تاکید کرد: تمامی پروژه‌های مسکن مهر در گیلان باید کامل شود و دیگر شاهد بروز مشکلاتی در این خصوص نباشیم.

وی با تاکید بر تأمین زیرساخت‌های مهم در اجرای مسکن ملی، افزود: نبود برخی امکانات و زیرساخت‌ها بعد از ساخت مسکن زیبنده گیلان نیست.

استاندار گیلان با اشاره به عملکرد جهادی دولت سیزدهم در ابعاد مختلف، بیان کرد: بانک‌ها در ارائه تسهیلات به متقاضیان طرح جهت اجرا و تکمیل واحدهای مسکونی به وظیفه خود عمل کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا