شهرستان ها

انجام ۱۸۴ مأموریت از سوی اورژانس دزفول در تاسوعا و عاشورا

دزفول- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول گفت: ۱۸۴ مأموریت امدادی توسط اورژانس ۱۱۵ در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در این شهرستان انجام شد.

رضا معمارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، تعداد ۴۶۵ تماس با مرکز ارتباطات اورژانس دزفول برقرار که منجر به انجام ۱۸۴ مأموریت امدادی شد.

وی ادامه داد: ۱۰۲ مورد از مجموع مأموریت‌ها منجر به اعزام به بیمارستان شد و سایر بیماران به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: ۴۹ مورد از خدمات اورژانسی ارائه شده در این شهرستان مربوط به خدمت رسانی به عزاداران حسینی در طول مسیر راهپیمایی بود که هشت مورد منجر به اعزام عزاداران حسینی به بیمارستان شد.

معمارزاده افزود: همه عزادارانی که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول اعزام شدند، با حال عمومی مساعد از بیمارستان ترخیص شدند.

وی با اشاره به زحمات بی‌دریغ پرسنل اورژانس ۱۱۵ دزفول، یادآور شد: این تعداد از مأموریت‌های موفق انجام شده در این ۲ روز نشان از تحقق شعار ملی «همیشه با شماییم» اورژانس است.

معمارزاده با قدردانی از زحمات پرسنل فوریت‌های پزشکی دزفول، تمامی هیئت‌های عزاداری این شهرستان و سایر نهادهای امدادی و نیروهای انتظامی، عنوان کرد: عزاداران حسینی که نیروهای امدادی را در این روزها یاری کردند تا مسیر تردد آمبولانس‌ها برای رسیدن بر بالین بیمار هموار شود، شایسته قدردانی هستند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا