شهرستان ها

انجام ۲ هزار و ۲۵۲ مأموریت در شهرستان تویسرکان

همدان-رئیس اورژانس پیش بیمارستانی تویسرکان گفت: ۲ هزار و ۲۵۲ مورد ماموریت حوادث ترافیکی و حوادث غیر ترافیکی در شهرستان تویسرکان انجام شده است.

امین مالمیر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این شهرستان دارای ۲ پایگاه شهری و ۵ پایگاه جاده‌ای است، اظهار کرد: ۵۵ نیروی کارشناس به صورت ۲۲ ساعته در این مراکز در حال فعالیت هستند.

وی افزود: زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط کارشناسان اورژانس تویسرکان جز ۸ شهرستان برتر استان هستیم و در اربعین سال جاری یک دستگاه آمبولانس اعزام ۸ کارشناس در مرز خسروی از اقدامات مهم بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه پایگاه جدید الحداث سرکان با مبلغ حدود ۲ میلیارد تومان در هفته نخست شهریور ماه سال جاری به بهره‌برداری رسید و وارد فاز عملیاتی شده است، گفت: پایگاه‌های جدید فرسفج با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در حال ساخت است که جهت هر کدام از
پایگاه‌های مبلغ حدود ۵.۲ میلیارد تا به حال هزینه شده است که به امید خدا در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

مالمیر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان تویسرکان دارای ۷ بالگرد است که ۲ بالگرد واقع در میررضی و محوطه بیمارستان سردار شهید سلیمانی دارای استانداردهای لازم جهت فرورد بالگرد اورژانس است خاطرنشان کرد: ۵ پایگاه اضطراری دیگر در سطح شهرستان جانمایی شده که در مواقع اورژانسی جهت فرود بالگرد مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی استانداردهای فعال کشوری را ندارد.

وی افزود: در خصوص تجهیزات رفاهی پایگاه و تجهیزات پزشکی آمبولانس و پایگاه جز شهرستان برتر استان و جز یکی از شهرستان‌های برتر کشور هستیم.

مالمیر عنوان کرد: متأسفانه از ۵۵ نیروی مشغول به خدمت بیش از ۷۵ درصد غیر بومی بوده که در زمان اشتغال به کار علاوه بر عدم شناخت کافی از آدرس‌های شهر جهت تردد از محل زندگی به شهرستان تویسرکان دچار مشکل هستند و این پایگاه نیازمند یک دستگاه آمبولانس جدید با تجهیزات به روز است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا