شهرستان ها

انس فرهنگیان با آموزه‌های اسلامی از ضروریات تعلیم و تربیت است

مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: ضرورت تعلیم و تربیت فرهنگیان این است که بتوانند با آموزه‌های اسلامی و احکام مأنوس شوند، زیرا مسابقات قرآنی در جامعه بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر شوشتری صبح چهارشنبه در افتتاحیه هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور در مشهد اظهار کرد: مسابقات قرآن، عترت و نماز در پنج رشته مختلف در بخش بانوان و آقایان اجرا می‌شود و به نوعی مسابقات در ۱۰ دوره برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی افزود: مسابقات در طول سال تحصیلی آغاز و در تمام استان‌ها برگزار شده است؛ هم اکنون نیز در حال برگزاری مسابقات قرآن در سطح کشور هستیم. ۳۲٠ نفر شرکت کننده در رشته‌های مختلف از تمامی استان‌ها در مشهد اسکان پیدا کرده اند و از روز ۳۱ خردادماه مسابقات قرآن، عترت و نماز آغاز می‌شود، ۱۵٠ نفر از این افراد منتخبین نهایی مسابقات هستند که موفق به کسب رتبه اول شده اند و قرار است نفرات اول کشوری از بین این عزیزان پس از مسابقات معرفی شود.

وی در ادامه افزود: قطعاً همکاران فرهنگی ما به قرآن، عترت و نماز اهمیت می‌دهند، از ضروریات تعلیم و تربیت این است که معلمان با قرآن، آموزه‌های اسلامی و احکام مأنوس شوند.

شوشتری گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز تأثیر خود را در جامعه نشان خواهد داد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا