شهرستان ها

انعقاد تفاهم نامه همکاری برای کاهش حوادث و افزایش ایمنی صنایع نیشابور



رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: برای نخستین بار در کشور و در راستای ارتقای ایمنی صنایع و کارگاه های تولیدی و پیشگیری از سوانح و حوادث احتمالی، تفاهم نامه همکاری در زمینه‌های فرهنگ سازی و آموزش اصول ایمنی میان سازمان آتش نشانی، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، انجمن مدیران صنایع و اتاق بازرگانی نیشابور منعقد و از سوی طرفین به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل اسدی افزود: تفاهم نامه چهارجانبه در نیشابور به امضا رسید و مقرر شد طرفین ذینفع در راستای اجرای هرچه بهتر مفاد آن تمام سعی و کوشش خویش را به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه این سازمان آمادگی کامل جهت برگزاری دوره‌های تخصصی برای مدیران و کارشناسان و همچنین کارگران صنایع و واحدهای تولیدی نیشابور بزرگ را دارا است، خاطرنشان کرد: قطعا با برپایی دوره‌های آموزشی و رعایت اصول پیشگیرانه در صنایع از بروز اتفاقات و حوادث ناگوار که خسارات جبران ناپذیری را به همراه دارند جلوگیری خواهد شد.

عباس الهی دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع نیشابور طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به وجود چندین شهرک صنعتی، ناحیه صنعتی، واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ و کارگاه‌های صنعتی در خارج از محدوده شهرک‌های صنعتی نیشابور فیروزه، زبرخان، میان جلگه و سرولایت و با هدف کاهش حوادث مرتبط با صنایع از طریق اجرای آموزش‌های فنی و ایمنی و تقویت دانش و اطلاعات پیشگیرانه مدیران و کارکنان صنایع این تفاهم نامه به امضا رسیده است.

احمد شادی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نیشابور نیز در این جلسه گفت: براساس تفاهم نامه امضا شده توسط طرفین، سازمان فنی و حرفه‌ای هم خود را ملزم می‌داند تا با همکاری سازمان آتش نشانی نسبت به معرفی استاندارد شغل و برنامه ریزی برای نیازهای آموزشی و استفاده از فضاهای فیزیکی و امکانات سمعی و بصری موجود همکاری‌های لازم را انجام دهد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا