شهرستان ها

انقلاب اسلامی ایران بذر امید را در دل آزادگان جهان کاشته است

کاشان – امام جمعه آران و بیدگل گفت: انقلاب اسلامی ایران بذر امید و بیداری را در دل آزادگان جهان کاشته و بارور کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر طلوع دوباره خورشید حق طلبی مردم ایران است، اظهار داشت: ظلم ستیزی و عدالت خواهی به جا مانده از رهبر کبیر انقلاب اسلامی تا به امروز در روحیه مردم ایران ریشه دوانیده است.

وی با بیان اینکه مردم ایران نهال انقلاب را با عشق و اشتیاق کاشتند، ابراز داشت: مردم با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های انقلاب اسلامی حیات این انقلاب خدایی را به دهه پنجم رساندند.

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن پایان استبداد طاغوت زمان را رقم زد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نتیجه خون جوانان و مردان و زنانی است که با ایثار خود نهال این انقلاب را آبیاری کردند و امروز هم با حضور مستمر و آگاهانه ملت ایران در تمام صحنه‌ها نتیجه این تلاش‌ها و مقاومت خود در برابر استکبار جهانی را که همان عزت ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را می‌بینند.

شکوه مقاومت ملت قهرمان ایران در برابر استکبار جهانی

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بذر امید و بیداری را در دل آزادگان جهان کاشته و بارور کرده است، گفت: دهه فجر شکوه و عظمت ملت ایران همراه با ایستادگی و مقاومت این ملت قهرمان را در مقابل استکبار جهانی به خوبی نمایان کرده است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه در طول بیش از چهار دهه گذشته مدیران و مسئولین کشور با تکیه بر قدرت مردم توانسته‌اند همه مشکلات را پشت سر بگذارند، تاکید کرد: تصمیم گیرندگان باید بدانند تا زمانی قدرت آنها نمایان است و در مقابل نظام سلطه می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند که مردم با آنها باشند و حمایت‌های لازم را انجام دهند در غیر این صورت سرنوشتی جز شکست در انتظار آنها نیست.

وی با بیان اینکه هیچ قدرت بیرونی در مقابل وحدت و همدلی مسئولین و مردم حرفی برای گفتن ندارد، ادامه داد: در سایه‌سار ولایت و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب هیچ قدرتی نمی‌تواند خللی در عزم و اراده پولادین ملت ایران وارد کند.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه بر مسئولان و مدیران کنونی کشور واجب است که در راه تعالی آرمان‌های امام و شهدا حرکت کنند، افزود: خدمت خالصانه و بی منت به مردم در شرایط کنونی مصداق کاملی از پیروی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است که امیدواریم مسئولان اهتمام جدی به آن داشته باشند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا