شهرستان ها

انقلاب اسلامی بستری برای رشد و بالندگی بانوان جامعه شد

بندرعباس – معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی بستری برای رشد و بالندگی بانوان جامعه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان کامرانی یکشنبه شب در آئین تکریم و معارفه مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با حضور مدیر کل حراست استانداری، با تبریک میلاد خجسته و تابناک موعد کعبه حضرت علی (ع) و فرا رسیدن سالگرد جشن های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت مغتنمی برای گره گشایی از مشکلات مردم در بخش های مختلف است و همه مدیران ضروری است فرصت کوتاه خدمت گذاری به مردم را قدر بدانند.

وی با تقدیر از تلاش های سرپرست سابق دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، افزود: تغییرات در عرصه مدیریتی جهت چرخش نخبگان امری طبیعی است و در این بین دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ماموریت های گسترده ای در بخش های مختلف جهت ارایه خدمات مناسب به بانوان فرهیخته استان دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: استان هرمزگان دارای بانوان فرهیخته بسیاری است و نقش بانوان در جامعه کمتر از آقایان نیست و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بانوان فرصت رشد، بالندگی، فعالیت در بخش های مختلف و طی تحصیلات آکادمیک را پیدا کرده اند.

وی تصریح کرد: بانوان جامعه در حوزه های اجتماعی،فرهنگی و هنری نقش بی بدیلی دارند.

کامرانی با اشاره به اهمیت نقش مادری بانوان، اظهار داشت: نقش مادری نقش برجسته بانوان در جامعه است و فرزندانی که در دامان مادران با الگو گیری از حضرت فاطمه (س) تربیت می شوند آینده سازان کشور هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: سرپرست جدید دفتر امور بانوان و خانواده استانداری که از بانوان فرهیخته استان است با بهره گیری از همه ظرفیت ها ماموریت های محوله در حوزه بانوان را با جدیت پیگیری و دنبال کنند تا اهداف مورد نظر در این بخش محقق شود.

وی تصریح کرد: مبارزه با اسیب های اجتماعی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تقویت سرمایه های اجتماعی و تولید محتواهای فرهنگی در بین جامعه بانوان استان با برنامه ریزی مناسب به عنوان یک اولویت مهم پیگیری و دنبال شود.

در این آئین خانم محدثه درویشی به عنوان سرپرست جدید دفتر امور بانوان و خانواده استانداری معرفی و از زحمات خانم نرگس منتظری با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا