شهرستان ها

انقلاب اسلامی در جهان نفوذ کرده است

ساری- مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که کار انقلاب اسلامی هنوز تمام نشده است، گفت: انقلاب اسلامی در جهان اسلام نفوذ کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی قربانی شامگاه پنجشنبه در همایش پیشکسوتان صبر و ایثار لشکر خط شکن و خط نگهدار ویژه ۲۵ کربلا گفت: وظیفه شهدا در زیر پرچم امام خمینی این بوده که پوزه دشمنان را به خاک بمالند، رزمندگان و پیشکسوتان و بازنشستگان در کنار شهدا توانستند حمایت خودشان را از نظام و کشور به نحو احسن انجام بدهند.

سردار قربانی با بیان اینکه کار انقلاب هنوز تمام نشده است، اظهار کرد: انقلاب ما در جهان اسلام نفوذ کرده و مردم جهان در حال یافتن حقیقت هستند، حقیقت انقلاب اسلامی، حقیقت محمد و آل محمد است.

وی به وظیفه پیشکسوتان و بازنشستگان حاضر در جلسه اشاره و تصریح کرد: دفاع از کشور، انقلاب و مردم وظیفه شرعی و الهی و دین شهدا بر گردن ماست و باید در حد عالی حضور داشته و از مال، توان، جسم و زندگی مان مایه بگذاریم.

فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس افزود: جوانان نباید چشم شأن به دست دشمن باشد، باید امپراطوری ایران را تشکیل بدهند و قدرت برتر جهان اسلام را داشته باشند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا