شهرستان ها

انقلاب اسلامی در دنیا علمداری می‌کند

دهاقان – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: انقلاب اسلامی در دنیا علمداری می‌کند و حتی کوروش و داریوش چنین جایگاهی نداشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی فوقی صبح چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دهاقان اظهار کرد: یاد و نام رئیس‌جمهور شهید را گرامی می‌داریم و فرا رسیدن ماه ذی الحجه را تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: همه مسؤولان باید به خوبی و با صبوری تلاش و خدمت گزاری کنند تا این نظام به دست امام زمان برسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: خواب بر ما حرام است و باید سعی و تلاش ویژه برای خدمت به مردم داشته باشیم و وحدت یکی از اصلی‌ترین وظایف ماست.

وی اذعان کرد: مردم ایران بسیار خوب و غیرتی هستند و این در خاکسپاری شهید رئیسی مشاهده شد و آنان که به رئیس جمهور شهید هم رأی نداده بودند در مراسم تشییعش شرکت داشتند.

حجت‌الاسلام فوقی خاطرنشان کرد: انتخابات پیشرو باید با حضور باشکوه مردم همراه باشد و ما باید آنان را سر کار بیاوریم، اصناف، بازاریان، کسبه و همه اقشار به میدان بیایند.

وی با بیان این‌که همه باید طعم مدیریت انقلاب را بچشند، مطرح کرد: انقلاب در دنیا علمداری می‌کند، رهبر برای جوانان جهان نامه می‌نویسند حتی کوروش و داریوش چنین جایگاهی نداشتند، باید در مدیریت صعه صدر داشته باشیم و با مهرورزی، گذشت و تلاش نظام را به دست امام زمان برسانیم.

گفتنی است در این مراسم از زحمات چندین ساله حجت‌الاسلام مرتضی سعیدی رئیس سابق تبلیغات اسلامی شهرستان دهاقان تجلیل به عمل آمد و حجت‌الاسلام مجید نوری به عنوان رئیس این اداره منصوب شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا