شهرستان ها

انقلاب اسلامی عصر جدیدی در تمدن بشری بود

کرج- رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی عصر جدیدی در تمدن بشری بود که امام راحل آن را رقم زدند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا سلیمانی بعد از ظهر دوشنبه در آئین بهره برداری از ساختمان ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز اظهار کرد: انقلاب اسلامی عصر جدیدی در تمدن بشری بود که امام راحل آن را رقم زدند.

وی با بیان اینکه تمدن غرب دستاوردی برای بشر و سعادت او نداشته است، تصریح کرد: فرانسیس فوکویاما که پایه‌گذار نظریه پایان تاریخ است، امروز به اشتباه خود اعتراف دارد و می‌گوید تاریخ به پایان نرسیده بلکه تمدن غرب در حال پایان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه ملت ایران فراتر از پیش بینی‌ها در راه تحقق تمدن بزرگ اسلامی گام برداشته است، تصریح کرد: به رغم اینکه هنوز تا دستیابی به آرمان‌های و ایده آل‌های اصیل انقلاب اسلامی فاصله داریم، اما همچنان انقلاب اسلامی دنیا را بابت شکل دهی به تمدن اسلامی شگفت زده کرده است.

وی با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی شکل نگرفته بود، دشمنان کشور ما را بعد از فروپاشی شوروی تجزیه می‌کرد، عنوان کرد: نظام استکباری استعماری به دنبال ایران‌های کوچک و ضعیف است و ایران قوی همچون نظام جمهوری اسلامی را بر نمی‌تابد.

سلیمانی با اشاره به اهمیت نقش بسیج دانشجویی در تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بسیج دانشجویی یکی از تشکل‌های مردم پایه انقلاب اسلامی که با تدبیر امام خمینی (ره) شکل گرفته است و به همین سبب بسیج دانشجویی باید بستر مردم سالاری اسلامی را در جامعه محقق سازد.

وی با اشاره به نقش بسیج در تحقق مردم‌سالاری اسلامی، خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی پیش رونده و پیش برنده اهداف انقلاب اسلامی در جامعه است و به همین سبب دانشجویان بسیجی به اهمیت نقش خود آگاه باشند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا