شهرستان ها

انقلاب اسلامی پایه های ظلم و وابستگی را درهم شکست

اراک – نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی پایه های ظلم ، فساد و وابستگی را درهم شکست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح پنج شنبه در جمع اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی پایه‌های ظلم، فساد و وابستگی را درهم شکست و استخوان‌های استکبار جهانی را خرد کرد و به برکت انقلاب اسلامی فصل درخشانی از استقلال و آزادی رقم خورده و حرکت تمدنی آغاز شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مردم سالاری دینی بزرگترین نعمت و دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: امروز بیگانگان نمی‌خواهند پرچم استقلال و آزادی در کشور برافراشته بماند.

وی بابیان اینکه یوم الله ۲۲ بهمن روز عزت ملت ایران است، افزود: همه باید برای راهپیمایی باشکوه در ۲۲ بهمن آماده باشند و همچون سال‌های گذشته افتخاری دیگر خلق کنند و برگ زرینی در کارنامه انقلاب بیفزایند.

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه شرایط چند ماه اخیر مسئولیت‌ها را در قبال جوانان و نوجوانان دوچندان می‌کند، گفت: باید جهاد تبیین را جدی بگیریم و برای تحقق آن نیروی کارآمد و کاربلد تربیت کنیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای آنها به شکل هنرمندانه تبیین و روایت کنیم.

وی تاکید کرد: پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی یک رسالت همگانی است و با برنامه ریزی دقیق باید برای نقش آفرینی در گام دوم آماده شد و همچون گام اول انقلاب کارنامه درخشانی به ماندگار گذاشت.

امام جمعه اراک افزود: به برکت انقلاب اسلامی نوجوانان پیشتاز صحنه‌های مختلف هستند و در میدان‌های مختلف اثرگذاری می‌کنند و حرف برای گفتن دارند و همچون سرمایه‌هایی ارزشمند برای ساختن ایرانی قوی نقش آفرینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه آینده ایران اسلامی به دست نوجوانان رقم خواهد خورد، گفت: باید با برنامه ریزی عالمانه و حکیمانه برای تحقق بیانیه گام دوم آماده شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: دشمن در جنگ شناختی و با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای و فضای مجازی به دنبال انحراف جوانان است و لذا باید هوشیار بود و نباید بگذاریم دشمن نسل جدید جامعه را فریب دهد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان نظام اسلامی بیش از ۴۴ سال به دنبال براندازی و صرفه زدن به کشور است و امروز جبهه استکبار و حامیان آنها از حضور و پیشتازی نوجوانان در صحنه‌های مختلف عصبانی است و می‌خواهد حرکت شتابنده آنها را متوقف سازد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا