شهرستان ها

انقلاب اسلامی کشتی نجات ملت ایران از ورطه خواری و ذلت بود

دامغان- نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه چهل‌وسه سال پیش انقلابی رخ داد که جهانی و ماندگار شد، گفت: با این انقلاب، ملت ایران از خواری و ذلت نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر علیزاده برمی شامگاه پنج‌شنبه در شب طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به میزبانی جمع نمازگزاران حسینیه اعظم حضرت ابوالفضل (ع) دامغان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب بابیان اینکه ملت ایران با تمسک به قرآن و اهل بیت راه سعادت و پیروزی را پیمودند، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران امروز شهرت جهانی پیداکرده و در تمام اقصی نقاط جهان گسترش‌یافته است.

وی بابیان اینکه ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی به سرافرازی، سعادت، خوشبختی و عزت رسیدند، افزود: انقلاب اسلامی کشتی نجات ملت ایران از ورطه خواری و ذلت بوده است.

این عضو خانه ملت با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران ملتی را برای همیشه سربلند کرده است، ابراز داشت: طلوع انقلاب اسلامی ایران با پیروزی ملت ایران شکل گرفت و باید در حراست از این گنجینه باارزش کوشید.

علیزاده برمی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای فراوانی به همراه داشت، تصریح کرد: باید در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران کوشید و بنا به فرموده امام راحل نباید بگذاریم این انقلاب به دست نااهلان بیافتد.

وی با تاکید بر اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی که دستاوردها و خدمات نظام در تمام بخش‌ها به مردم بازگو شود، افزود: اینکه بدانیم درگذشته کجا بودیم و قرار داشتیم و اکنون کجا هستیم که این همان نعمتی است که خداوند به ما عطا کرد که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دست آوردیم.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا