شهرستان ها

انهدام باند جعل کارت پایان خدمت در لرستان

یک مسئول انتظامی خبر داد؛

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند 5 نفره جاعل و کشف 22 فقره کارت پایان خدمت جعلی در شهرستان “خرم آباد ” خبرداد.


به گزارش ایلنا، سردار “یحیی الهی” در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده جعل کارت پایان خدمت از لرستان و استان های  همجوار به پلیس آگاهی استان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی و با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی 5 جاعل را در این رابطه شناسایی و در عملیاتی ضربتی در شهرستان”خرم آباد” دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته و در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به 22 فقره کارت پایان خدمت جعلی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه این پرونده از طریق شعبه دادگاه کیفری 2 شهرستان “خرم آباد” رسیدگی شد گفت: متهم ردیف اول به اتهام فراهم کردن موجبات معافیت دیگری از خدمت وظیفه عمومی از طریق مکتوم داشتن حقیقت و فریب به تحمل 5 سال حبس تعزیری محکوم، متهمان ردیف دوم تا پنجم به همین اتهام به 2 سال حبس تعزیری محکوم و متهمان ردیف 6 تا 27 به اتهام دریافت کارت جعلی پایان خدمت به   یک سال حبس تعزیری محکوم که جهت 15 نفر از آنان یک سال حبس به مدت 3 سال به حالت تعلیق ساده در آورده شده است.

سردارالهی در پایان ضمن تقدیر از همکاری و حمایت همه جانبه دستگاه قضایی با پلیس با اشاره به ای نکه اعمال مجرمانه کلاهبرداران و سودجویان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند به شهروندان توصیه کرد، درصورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله پلیس را در جریان قرار دهند.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا