شهرستان ها

انهدام دو باند سارقان مسلح وسایل نقلیه توسط پلیس ایرانشهر

ایرانشهر- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر، اعضای دو باند سه نفره سارقان مسلح شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع سرقت مسلحانه خودرو و موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهر و محورهای مواصلاتی شهرستان ایرانشهر موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با تلاش و کار شبانه روزی و همچنین اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر در نهایت محل اختفای یک باند سه نفره در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان و باند سه نفر دیگر در یکی از روستاهای همجوار شهرستان ایرانشهر شناسایی شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بلافاصله تیم عملیات ویژه پلیس شهرستان ایرانشهر به محل اختفا متهمان اعزام و سارقان مسلح را در دو عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

قنبری با اشاره به کشف سه خودرو به کار رفته در سرقت‌ها خاطرنشان کرد: متهمان تاکنون به ۲۵ فقره سرقت مسلحانه خودرو، موتور سیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان ایرانشهر و دیگر شهرستان‌های جنوبی استان اقرار کرده‌اند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا