شهرستان ها

اهانت به قرآن دنیای مستکبران را به خطر می اندازد

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با محکومیت اقدام توهین آمیز بر علیه قرآن، گفت: مستکبران و دولتمردان سوئدی بدانند که مقدسات دینی مسلمانان را به بازی نگیرند زیرا دنیای آنها هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمانشاه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان در راه امر به معروف و نهی از منکر و احیای دین اسلام به شهادت رسیدند.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک امر واجب است اما باید توجه داشته باشیم حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در سایه اقامه نماز است که شکل می‌گیرد.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به جایگاه ویژه نماز، تصریح کرد: نماز بارزترین نماد بندگی و همچنین بهترین راه برای دعوت به خوبی‌ها و دوری از پلیدی‌ها است.

وی ادامه داد: یکی از برکات انقلاب اسلامی برای کشور ایران برپایی نماز جمعه است که می‌توان آن را سنگری برای حفظ ارزش‌ها و بررسی مشکلات جامعه اسلامی دانست و در همین راستا ۵ مرداد سالروز اولین نماز جمعه کشور به امامت آیت الله طالقانی را نیز گرامی می‌داریم.

آیت الله علما با محکومیت اهانت به قرآن کریم در سوئد، خاطرنشان کرد: همه مستکبران عالم و به ویژه دولتمردان سوئدی بدانند که مقدسات دینی مسلمانان را به بازی نگیرند زیرا دنیای آنها هدف مسلمانان قرار خواهد گرفت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا