شهرستان ها

اهداء‌کتاب به خانواده‌ها در محلات تبریز

اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی، همزمان با هفته کتاب در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و آگاهی در سطح جامعه و میان خانواده ها، نسبت به توزیع کتاب و شاخه گل در میان شهروندان تبریزی اقدام کرد.

همزمان با هفته کتاب صورت گرفت؛


به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی، همزمان با دومین روز از سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران که به نام ‌روز کتاب، خانواده و زندگی آگاهانه نامگذاری شده  است، “حسن گلی” معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به همراه رئیس گروه فرهنگی این اداره کل با حضور در یکی از محلات تبریز، ضمن دیدار و گفت وگو با تعدادی از مردم این محله به آنان بسته فرهنگی کتاب و شاخه گل اهداء کرد.

این حرکت فرهنگی با استقبال مردم این محله مخصوصا دانش آموزان و دانشجویان و خانواده‌های آنان مواجه شد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل در حاشیه این طرح فرهنگی گفت: این اقدام طی روزهای آینده با حضور در مدارس و دانشگاه ها تداوم خواهد یافت.

وی افزود: استقبال خوب و اشتیاق نوجوانان دانش‌آموز از دریافت کتاب مبین ضرورت کار فرهنگی با موضوع کتاب در مدارس و مراکز آموزشی مخصوصا در مناطق کم برخوردار است.

همزمان با سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران 103 برنامه علمی، فرهنگی، تجلیل از فعالان حوزه کتاب و  نمایشگاه در 19 شهرستان آذربایجان شرقی اجرا می‌شود و از بیست و یکم تا بیست و هشتم آبان ماه نیز هر روز چندین برنامه تخصصی با محوریت کتاب و کتابخوانی در سطح شهر تبریز اجرا می‌شود.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا