شهرستان ها

اهل سنت دوستدار اسلام و رهبری هستند

خاش- امام جمعه اهل سنت خاش گفت: تمام مردم اهل سنت بویژه مردم سیستان و بلوچستان دوستدار اسلام، نظام و رهبری هستند و همانند سال‌های نخست شکل‌گیری انقلاب اسلامی، همچنان بر عهد خود وفادارند.

مولوی محمدعلی شهنوازی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مردم بلوچ به عنوان مرزداران میهن اسلامی ایران در سال‌های قبل و بعد از انقلاب نشان داده‌اند که در بیگانه ستیزی و حراست از مرزها و صیانت از اسلام الگو هستند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای پیاده سازی احکام اسلام و مبانی قرآنی و شرعی و دینی پایه‌گذاری شده، بنابراین انتظار می‌رود، مسیر همگان بر همان رویه اسلامی باشد.

امام جمعه اهل سنت خاش تاکید کرد: انتظار ما از مسئولان این است که برای رفع گرانی‌ها و معضلات اقتصادی، بیکاری و تنگناهای مالی و معیشتی و تأمین رفاه مردم فکری کنند.

شهنوازی اظهار کرد: در شرایط دشوار اقتصادی جامعه، فقیران فقیرتر و ثروتمندان ثروتمند تر شده اند و متأسفانه بار معضلات اقتصادی بر دوش فقرا و مساکین و نیازمندان است.

وی افزود: مردم ایران و مردم منطقه ما قدردان خدمات انجام شده و در حال انجام هستند و در ۴۴ سال اخیر از اقدامات صورت گرفته خوشحال بوده و قدردانی کرده اند، زیرا اعتقاد ما بر این است که اگر توسعه و پیشرفت و خدماتی می‌آید، به نفع مردم بوده و شایسته تجلیل است.

وی گفت: از مسئولان می‌خواهیم حرف دلسوزان و خیرخواهان و مردم را بشنوند و طوری برنامه ریزی و تدبیر کنند تا به امید خدا، موج رضایت مندی در جامعه شکل بگیرد و مردم برای مسئولان دعای خیر کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا