شهرستان ها

اهمیت جایگاه سربازان گمنام امام زمان ضروری است

امام جمعه زنجان:

زنجان-امام جمعه زنجان گفت: اهمیت جایگاه سربازان گمنام امام زمان ضروری است و برای سربازان گمنام همین افتخار بس که سینه‌هایشان به مدال” سربازان گمنام” امام زمان مزین است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه گفت: سلامتی و امنیت ۲ نعمت بزرگی است که هیچ چیز جای آن را نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه نعمت بزرگ امنیت را مدیون سربازان گمنام امام زمان و همه نیروهایی که دست در دست هم برای تامین آن تلاش می‌کنند هستیم، اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، وزارت اطلاعات به عنوان یک پایگاه عظیم در مبارزه و جهاد محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر لزوم اهمیت جایگاه سربازان گمنام امام زمان تاکید کرد و گفت: برای سربازان گمنام همین افتخار بس که سینه‌هایشان به مدال” سربازان گمنام” امام زمان مزین است.

خاتمی تاکید کرد: ماه اسفند بیشترین شهید در سطح کشور و استان را به خود اختصاص داده و بسیاری از عملیات‌های بزرگ و مهم در این ماه رخ داده است و ما باید قدردان رشادت‌های ایثارگران و صبوری‌های خانواده‌های آنها باشیم.

وی حوزه را خاستگاه بزرگ انقلاب اسلامی اعلام کرد و ابراز داشت: مقام معظم رهبری تحصیل کرده حوزه علمیه قم است.

نماینده ولی قیه در استان زنجان تصریح کرد: سال ۱۴۰۰ سال بسیار پر فراز و نشیبی بود و اعدام ده‌ها مسلمان بی گناه در عربستان از جمله رخدادهایی بود که با آنکه وجدان بشری را به درد آورد و بزرگترین جنایتکار و بزرگترین آدم کش و قانون شکن جهان فقط و فقط کشور آمریکاست که در راستای منافع خود حرکت می‌کند.

خاتمی افزود: امنیت مهمترین وابستگی و ارزشمندترین دارایی در کشور است و امنیت و آسایش نعمت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم.

وی به عید بزرگ نیمه شعبان، اهمیت و ارزش آن را وصف ناپذیر آن اشاره کرد و ابراز کرد: نیمه شعبان به خاطر ولادت وجود مقدس امام زمان (عج) بعد از شب‌های قدر، از درجه و اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: باید همه شئونات مختلف زندگی ما خوشایند امام زمان باشد و نیمه شعبان به خاطر وجود مقدس امام زمان، سرآمد بهاران، عیدها، ولادت‌ها است.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا