شهرستان ها

اوج استیصال غرب در تحریم سپاه پاسداران نمایان است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تحریم سپاه پاسداران توسط کشورهای غربی گفت: اوج استیصال غرب در تحریم سپاه پاسداران نمایان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر حمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: طی روزهای گذشته کشورهای غربی سپاه پاسداران همیشه مقتدر را تحریم کردند و این کار نشان از استیصال آنها دارد.

وی افزود: بعد از پیروی انقلاب اسلامی سپاه پاسداران در تمام عرصه‌ها حضور فعال داشته و در وقایعی مانند سیل، زلزله، کرونا و مشکلات معیشتی همواره کمک کننده مردم بوده است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: تشییع پیکر شهید سلیمانی به عنوان عضوی از خانواده سپاه نمونه دیگری از جایگاه سپاه در دل‌های مردم ایران دارد که یک بیعت تاریخی با آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد.

علما بیان کرد: امام خمینی (ره) با تکیه بر قدرت ایمان و حمایت مردم توانست در برابر رژیم پهلوی و بعد از آن در حوادث محتلف ایستادگی کند و پیروز شود.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) به رهبر شوروی نامه نوشت و آنها را دعوت به اسلام کرد و به آمریگا گفت هیچ غلطی نخواهید کرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان گفت: جهاد تبیین نکته‌ای است که نباید فراموش شود و باید با بیان واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی زمینه آگاهی نسل جوان را فراهم کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا