شهرستان ها

اورژانس زنجان آماده ارائه خدمات به عزاداران حسینی است

زنجان-رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان زنجان گفت: اورژانس زنجان آماده ارائه خدمات به عزاداران دسته های حسینیه و زینبیه اعظم زنجان است

به گزاشر خبرگزاری مهر، داریوش تقی‌لو روز سه شنبه با بیان اینکه تمام بیمارستان ها، پایگاه فوریت‌های پزشکی و کارکنان اورژانس و مراکز درمانی استان به صورت شبانه‌روزی در دهه محرم آماده در آماده باش کامل هستند گفت: دانشگاه علوم پزشکی زنجان آماده ارائه خدمات درمانی به عزاداران دسته حسینیه و زینبیه اعظم است.

وی با بیان اینکه باتوجه به اجتماع عظیم عاشقان حسینی (ع) و حضور گسترده مردم و محدودیت‌هایی که برای تردد آمبولانس ها ایجاد می‌شود اظهار کرد: جهت ارائه خدمات درمانی مناسب، ۸ دستگاه آمبولانس در مسیر دسته های حسینیه و زینبیه مستقر خواهند شد و ۳ دستگاه موتورلانس اورژانس ۱۱۵ و ۵ تیم پیاده نیز در دسته‌های حسینیه و زینبیه حضور فعال خواهند داشت.

تقی لو افزود: پایگاه‌ها و کارکنان اورژانس و نیروهای بهداشتی برای ارائه خدمات به عزاداران و زائران حسینیه اعظم زنجان در آماده باش کامل هستند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان عنوان کرد: اورژانس هوایی استان نیز آماده ارائه خدمات بوده و اتوبوس آمبولانس این مرکز با قابلیت امدادرسانی به حوادث با مصدومان متعدد احتمالی در آماده‌باش کامل می باشند.

تقی‌لو ابراز کرد: همچنین ۲۱ پایگاه شهری، ۴۲ پایگاه جاده‌ای که شامل یک فروند بالگرد و تعداد ۴۹۰ نفر از کارکنان اورژانس در کل استان به صورت شبانه‌روزی در دهه محرم آماده خدمت‌رسانی هستند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان عنوان کرد: پنج تیم پیاده متشکل از دو کارشناس فوریت‌های پزشکی در مسیر عبور دسته عزاداران حسینیه اعظم زنجان به صورت سیار خدمت‌رسانی خواهند کرد.

تقی‌لو گفت: در همین راستا دو بیمارستان صحرایی در قالب درمانگاه یکی برای بانک ملی که اکیپ اورژانس بیمارستان آیت الله موسوی و دیگری در مدرسه شهید مصطفی خمینی که اکیپ اورژانس بیمارستان ولی عصر برای خدمات رسانی آماده هستند.

وی اضافه کرد: در صورت همکاری شهرداری زنجان با اورژانس و اختصاص غرفه در صحن سبزه میدان، در نظر است در داخل صحن سبزه میدان نیز برای خدمات رسانی بهتر به عزاداران حسینی، اکیپ اورژانس مستقر گردد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا