شهرستان ها

اوقات فراغت جوانان کرمانشاهی نیازمند برنامه جدی است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با انتقاد از روند فعلی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان، گفت: اوقات فراغت جوانان کرمانشاهی نیازمند برنامه جدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی شامگاه سه شنبه در دومین جلسه ستاد ساماندهی جوانان که با موضوع بررسی برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت تابستان در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: علاوه بر دانش آموزان شهرها، برای اوقات فراغت دانش آموزان روستاها و عشایر هم باید برنامه داشت و تنها به استفاده از عناوین زیبا مانند اردوهای جهادی نمی‌توان بسنده کرد و باید حدود و برنامه‌های آن مشخص باشد.

وی افزود: من چندین بار تاکید کرده‌ام که عناوین زیبایی که در کرمانشاه داریم مانند روز کرمانشاه را پر و بال دهیم و در برنامه‌های اوقات فراغت امسال یک برنامه درباره روز کرمانشاه نمی‌بینیم و علاوه بر آن باید در فهرست برنامه‌های تابستان یک برنامه فرهنگی، ورزشی و یا جمعی دیده می‌شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به شخصیت «فرنگیس حیدرپور» به عنوان بانوی فداکار و گرانقدر استان تصریح کرد: کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که این بانو را باید بزرگ داشت، بر این پایه پیشنهاد داده شد که جام ورزشی بانوان در استان با نام «فرنگیس» برگزار شود. چرا در فهرست برنامه‌های اوقات فراغت نامی از مسابقات ورزشی برای دختران کرمانشاه دیده نمی‌شود؟

صحرایی با انتقاد از گزارش‌های ارائه شده در جلسه ساماندهی جوانان و برنامه ریزی اوقات فراغت تابستان، بیان کرد: مدیران استان این جلسه را کان لم یکن تلقی کنند، به عنوان جلسه بالادستی استان آنچه که ارائه شده در شأن جلسه نیست، باید برنامه‌ها مشخص و جمعیت هدف معین شده باشد تا اجرای آن نیز قابل رصد باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا