شهرستان ها

اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نباید به بطالت بگذرد

زهک- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: باید تلاش کنیم تا اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ما به بطالت نگذرد و بتوانیم باعث رشد و پرورش فرزندان خود باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه طرح‌های تابستانی «نوجوانه ها» شهرستان زهک افزود: بسیج، مفتخر است که در عرصه‌های مختلف با بهره مندی از تمام ظرفیت‌ها به دنبال انجام مأموریت مقدس خود است که یکی از مهم‌ترین آنها، تربیت و پرورش فرزندان است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین عرصه‌ها که باید با تمام توان و بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای آن اقدام کنیم، مسئله تعلیم و تربیت است که مورد توجه ویژه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نیز قرار دارد.

وی افزود: دشمنان ما از دیرباز بسیار تلاش کردند تا با جنگ ترکیبی و تمام عیار خود در باورهای مردم ما به خصوص جوانان و نوجوانان تغییر بوجود بیاورند و آنان را نسبت با آینده انقلاب ناامید کنند.

وی افزود: پیروزی‌های پی در پی جهان اسلام به برکت انقلاب اسلامی و تعالیم روح بخش دین مبین اسلام است، ما باید تلاش کنیم تا اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به بطالت نگذرد و باید بتوانیم باعث رشد و پرورش فرزندان خود باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا