شهرستان ها

اولیا و مربیان بهترین محل برای مشارکت مردم در آموزش و پرورش

کرج- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: انجمن اولیا و مربیان بهترین محل برای مشارکت مردم در آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حجرگشت ظهر یکشنبه در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان البرز اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان بهترین محل برای مشارکت مردم در آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به کارکرد مهم انجمن اولیا و مربیان در مدارس گفت: انجمن اولیا و مربیان می‌تواند بازویی توانمند برای مدیریت مدرسه باشد.

وی ادامه داد: شعار همیشگی ما این است مدیر مدرسه، مدیر نظام جمهوری اسلامی ایران و به همین ترتیب انجمن اولیا و مربیان مدرسه نیز باید در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت کند.

وی بر توجه به مدارس دولتی عادی تاکید داشت و گفت: توجه به انجمن اولیا و مربیان مدارس دولتی عادی و خصوصاً مدارس حاشیه‌ای باید جدی گرفته شود، چراکه اکثریت دانش آموزان ما در این مدارس حضور دارند نه مدارس خاص.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز همچنین نظارت بر حسن انجام انتخابات‌های انجمن اولیا و مربیان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: در این زمینه باید مسئولانه عمل کرد.

آخرین وضعیت سرویس مدارس حمل نقل و فرم لباس

در ادامه یاری شیرمرد، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز گفت: در این جلسه نمایندگان انجمن‌های اولیا استان البرز با مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی در ادامه افزود: گزارش اجمالی از عملکرد اداره انجمن اولیا و مربیان استان، پیگری مصوبات جلسه قبل، ارائه طرح آموزش اولیا پیش دبستانی توسط مرکز جامع استان، آخرین وضعیت سرویس مدارس حمل نقل و فرم لباس، معرفی اعضا جدید شورا و اعطای ابلاغ اعضا محترم، استماع نظرات و پیشنهادات اعضا از جمله مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا