شهرستان ها

اکیپ‌های راهداری قزوین برای زمستان آماده باش شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در سال جاری 25 اکیپ راهداری با 300 دستگاه ماشین آلات خدمات رسانی خواهند داشت و برای زمستان در آماده باش قرار داریم.

مدیرکل راهداری استان:


به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار علی ابراهیمی در افتتاحیه مراسم رزمایش طرح زمستانی که در قرارگاه پلیس راه برگزار شد، گفت: طرح رزمایش زمستانی با همراهی دستگاه‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی، راهداری، هلال احمر و اورژانس برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در طول دو سال گذشته برای ارتقای طرح رزمایش زمستانی اقدامات خوبی صورت گرفته است؛ البته خدمات پلیس بدون تعطیلی و در تمام طول سال ادامه دارد.

وی عنوان کرد: در سال جاری شاهد افزایش 40 درصدی تردد خودروها در سطح راه‌های استان بودیم، باوجود این با تلاش‌های صورت گرفته میزان سوانح کاهش پیدا کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین هم در این مراسم گفت:  قزوین با دارا بودن 167 کیلومتر گردنه برف‌گیر جزء 11 استان برف‌گیر کشور است و در همین راستا در زمستان آماده باش قرار داریم.

جواد حق لطفی ادامه داد: برای عملیات برف‌روبی 30 هزار تن شن و ماسه در انبارهای راهداری ذخیره شده است و مشکل خاصی در این حوزه نداریم.

این مسئول تاکید کرد: با توجه به اینکه روزانه حدود یک میلیون خودرو از سطح راه‌های استان عبور می‌کنند در کنار هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات رسان، برای کاهش حوادث جاده‌ای همکاری رانندگان و رعایت نکات ایمنی هم اهمیت قابل توجهی دارد.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا