شهرستان ها

ایجاد خوشه موزائیک سازان و قطعات لاستیک رزن در دست مطالعه

همدان- فرماندار شهرستان رزن گفت: موضوع ایجاد خوشه های موزائیک سازان و قطعات لاستیک در این شهرستان در دست مطالعه و بررسی است.

علی اصغر غفاری آثار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شهرستان رزن ظرفیت‌های بسیاری دارد که باید مطابق آنها و با برنامه پیش رفت؛ عنوان کرد: در زمینه موزائیک سازی در روستاهای این شهرستان تعداد ۱۴۰ واحد وجود دارد.

وی با بیان اینکه نگران تبدیل این واحدها به شهرک صنفی هستیم، اظهار کرد: این واحدها به صورت خانگی کار می‌کنند و در صورت انتقال به شهرک صنفی، این شرایط را از دست می‌دهند؛ از سویی علی رغم مشکلات زیست محیطی فعلاً در این موضوع ورود پیدا نکرده‌ایم.

فرماندار شهرستان رزن خاطرنشان کرد: هم اکنون خوشه موزائیک سازان این شهرستان در دست مطالعه است تا بتوانیم از سویی بحث‌های اقتصادی تولید را ارتقا ببخشیم و از سویی، به اقتصاد خانواده‌های فعال در این عرصه نیز کمک کنیم.

غفاری آثار با اشاره به وضعیت تولید قطعات لاستیک در شهرستان رزن نیز گفت: هم اکنون ایجاد خوشه لاستیک در این شهرستان در دست مطالعه است و اگر مشکلی برای تولیدکنندگان نباشد و اجرای این روند برای اقتصاد شهرستان رزن مناسب باشد؛ این طرح را اجرایی خواهیم کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا