شهرستان ها

ایجاد مسیر فرهنگ و هنر در شهرکرد

شهرکرد_شهردار شهرکرد گفت: ایجاد یک مسیر گردشگری فرهنگ و هنر در شهرکرد ضروری است که باید متولیان امر برای انجام این کار به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین واحدیان شامگاه یکشنبه در نخستین جلسه دبیرخانه شهر ملی نمد اظهارداشت: تمامی دستگاه‌های متولی باید برای اجرای برنامه‌های شهر ملی نمد پای کار بیایند و همه متولیان سهیم باشند و موضوع گردشگری در شهر ما نهادینه شود.

وی با بیان اینکه مسیر گردشگری فرهنگ و هنر ایجاد شود، افزود: بحث بازآفرینی شهری در شهر باید فعال شود و می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی به میدان بیایند.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه ایجاد مسیر گردشگری موجب احیای بافت فرسوده شهر می‌شود، بیان کرد: فرصت‌های ایجاد شده در شهر را نباید از دست داد و باید از فرصت‌ها به نحو مطلوب استفاده کرد و مسیر گردشگری به عنوان یک نقطه شروع باید مدنظر قرار گیرد و نقش محور ایفا کند.

واحدیان ادامه داد: کارهای اساسی باید صورت پذیرد و سازمان‌های مردم نهاد باید مطالبه‌گری کنند و ادارات نیز همکاری لازم را برای ایجاد مسیر گردشگری فرهنگ و هنر به عمل آورند.

وی با بیان اینکه نگاهمان به گردشگری باید استانی باشد، گفت: در شهرکرد، قلعه چالشتر را داریم که ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر است و باید سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری ترغیب شود.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: از تنگ‌نظری‌ها باید پرهیز شود تا شاهد اتفاقات خوب در شهر باشیم و در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر اعتبارات پیش‌بینی شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا