شهرستان ها

ایجاد ۱۰۰۰ شغل در الیگودرز با تکمیل کارخانه لاستیک‌سازی

خرم‌آباد – معاون اقتصادی استانداری لرستان از ایجاد هزار فرصت شغلی در الیگودرز با تکمیل کارخانه لاستیک‌سازی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیروس ابراهیمی در جلسه بررسی مشکلات کارخانه لاستیک‌سازی الیگودرز که در محل این شرکت در تهران برگزار شد با اشاره به اینکه تسریع در تکمیل کارخانه لاستیک‌سازی یکی از مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور شهید به استان لرستان بوده است اظهار داشت: با پیگیری‌ها صورت‌گرفته مصوبه ارزی این کارخانه با عاملیت بانک تجارت از صندوق توسعه ملی اخذ شده است تا روند ساخت کارخانه با سرعت و قوت بیشتری دنبال شود.

وی به برگزاری جلسه شورای اداری الیگودرز با حضور نماینده این شهر و بررسی مشکلات این طرح اشاره کرد و افزود: احداث کارخانه لاستیک بارز با ظرفیت سالانه ۵۰ هزار تن معادل ۸۰۰ هزار حلقه در سال برای هزار نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی دارد.

معاون اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به اینکه حجم سرمایه‌گذاری در این طرح ۷۰ هزار میلیارد ریال است، افزود: نوع محصول این کارخانه پس از بهره‌برداری انواع تایرهای رادیال تمام سیمی باری و اتوبوسی خواهد بود.

بنابراین گزارش، در این جلسه نماینده مردم الیگودرز در مجلس، مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت بارز حضور داشتند و تصمیمات لازم به‌منظور رفع موانع و پیگیری‌های لازم اتخاذ شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا