شهرستان ها

ایده مناسب در حوزه صادرات چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

شهرکرد- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ایده مناسب در حوزه صادرات استان وجود ندارد به همین منظور باید آموزش و مشاوره در این خصوص افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم منزوی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه چهارمحال و بختیاری از ایجاد تیم اقتصادی قوی در استان خبر داد و اظهار کرد: این تیم در حوزه تولید و صادرات فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های سال آینده در حوزه تولید و صادرات استان توسط تیم اقتصادی تدوین خواهد شد، عنوان کرد: همدلی، همکاری و وحدت در این حوزه بیش از پیش است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری به مشکلات تولیدکنندگان اشاره کرد و ادامه داد: تسهیل در تولید و صادرات باید به منظور مشوق در دستور کار دولت قرار گیرد.

منزوی برقراری عدالت و توسعه متوازن در کشور ضروری است، مطرح کرد: امروزه تولیدکنندگان کوچک و تازه تأسیس نیازمند حمایت هستند تا بتوانند به مرحله صادرات برسند.

وی با بیان اینکه ایده مناسبی برای حوزه صادرات در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، گفت: این مسئله نیازمند افزایش آموزش‌ها و مشاوره‌ها در حوزه صادرات است.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا