شهرستان ها

ایران با انقلاب اسلامی در حال رسیدن به قله‌های اوج استقلال است

بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: انقلاب اسلامی کشور را به قله های اوج پیشرفت و استقلال رسانده است.

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا حسین نژاد صبح پنج شنبه در آئین سالروز ورود امام خمینی به کشور در محل میدان شهید بجنورد با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور امام خمینی و بازگشت او کشور را نورانی کرد و اراده یک ملت در سایه قرآن و با حمایت رهبر انقلاب به اوج خود رسید و باعث شد تا ۲۲ بهمن رقم خورد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به سابقه تاریخی برده داری و بهره کشی از ملت‌ها توسط استعمارگران گفت: واقعه تنباکو و نقشه بر آب شدن برنامه انگلیس با فتوای مرجع دینی نشان داد که نقطه قوت ملت دینی همانا مرجعیت و ولایت و دین است که رژیم ستمشاهی به دنبال محو کردن آن بود.

وی با تاکید بر اینکه امام راحل برای احیا ارزش‌های دینی به میدان مبارزه آمد خاطرنشان کرد: حضور مردم باعث شد تا شاه رفت و امام آمد و همین حضور مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

حسین نژاد عزت، اقتدار و حضور مردم در همراهی با دین و ولایت را باعث دشمنی‌های مستکبران دانست و گفت: از قائله های مختلف علیه تمامیت ارضی کشور تا دفاع مقدس و نیز ترورهای کور اخیر نشان می‌دهد که دشمن همچنان از ملت عصبانی است و تحمل پیروزی‌های ملت را ندارند.

وی اهانت به دین و قرآن و همچنین تخریب رهبری و سپاه و بسیج را در راه جداسازی مردم از دین و ولایت دانست و گفت: دشمن همواره دنبال زیاده خواهی است اما مردم محکم و استوار در سایه تبعیت رهبری با انسجام در حال حرکت رو به سوی قله‌های پیشرفت هستند.

استاندار خراسان شمالی در انتها خاطرنشان کرد: کشور ایران در زمان رژیم گذشته در اوج وابستگی‌ها بود اما اکنون در عرصه‌های مختلف بین‌المللی به قله‌های اوج رسیده و در حال رسیدن به پیشرفت حداکثری و مستقل شدن است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا