شهرستان ها

ایران حصارهای تحریم را درهم شکسته است

اهواز- امام جمعه اهواز گفت: تحریم‌های اقتصادی ایران به سکوی پیشرفت‌های مختلف ایرانی اسلامی تبدیل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی‌فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با اشاره به تداوم فتنه‌ها برای تضعیف انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تاکنون تاکید کرد: با وجود بدخواهی‌ها و ترورها نه تنها انقلاب اسلامی سرنگون نشد بلکه قوی‌تر از قبل است.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: تحریم‌های اقتصادی ایران که با هدف تضعیف انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی شده بودند، امروز به سکوی پیشرفت‌های مختلف ایرانی اسلامی تبدیل شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: صادرات نفت ایران باوجود فشار حداکثری نه‌تن‌ها به صفر نرسید بلکه هم‌اکنون بدون توافق با آمریکا احیا و چند برابر شده است.

وی گفت: ایران اسلامی در اثر انبوه فشارها عقب‌گرد نکرد و در زمره کشورهای سرآمد در حوزه‌هایی علمی، موشکی و هوا و فضا قرار گرفته است.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه جمهوری اسلامی حصارهای تحریم را درهم شکسته است، افزود: به اذعان مقامات پنتاگون توان جمهوری اسلامی در تولید موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن و پهپادهای فوق مدرن، برتری ۷۰ ساله آمریکا در منطقه را به چالش کشیده شده و آمریکا امروز در باتلاق خود ساخته‌ای گرفتار شده که پیش از این تلاش داشت جمهوری اسلامی را در آن وارد کند.

خطیب نماز جمعه اهواز با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای تضعیف محور مقاومت در منطقه، اضافه کرد: این خیال باطل استکبار جهانی هیچگاه به سرانجام نخواهد رسید و پیروزی محور مقاومت همواره ادامه دارد.

حجت الاسلام موسوی فرد افزود: نظام استکبار مأیوس شده و تیر کمتری در کمان دارد؛ تحریم نه تنها افول آمریکا را آشکارتر کرد بلکه موجب شتاب آن شد.

امام جمعه اهواز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در زمینه رفع دغدغه و مشکلات معیشتی، ادامه داد: هر کجا مسئولان و دولتمردان به حرف امامین انقلاب توجه کردند، ما به قله نزدیک‌تر شدیم و هرگاه از شعار انقلاب فاصله گرفتیم اثر آن را مشاهده کردیم.

وی با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی و خدمات ارائه شده در این رویداد عظیم از سوی ایران و عراق گفت: جمعیت بیش از ۲۰ میلیون نفری امسال زائران در کربلا، خار چشم دشمنان امت اسلامی شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا