شهرستان ها

«ایران قوی» زائیده ۲۲ بهمن ۵۷ است/ایستادگی مردم پای انقلاب اسلامی

پارس آباد – مردم مرزدار شهرستان پارس آباد با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین فجر پیروزی، با نشان دادن وحدت ملی و وفاداری خود به آرمان های انقلاب حماسه آفریدند.

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها – بابک آدیگوزلی: ۲۲ بهمن، یادآور یکی از بزرگترین رخدادهای تاریخی ملت بزرگ ایران است و این روز مبدل به یک روز فراموش نشدنی و بزرگ برای ایرانیان شده است و هر ساله هم این روز در سراسر ایران جشن گرفته می‌شود و همچنین به یاد روز ۲۲ بهمن سال ۵۷ به راهپیمایی می‌پردازند.

بدون شک ۲۲ بهمن و حضور در راهپیمایی دشمن شکن این روز تاریخی، فرصتی مناسب برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) و حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای است.

ایمان به خداوند متعال، رهبری روحانی متقی و فقیه آگاه، اتحاد و همبستگی همه اقشار ملت، استقامت و پایداری در راه خدا مهمترین عوامل مؤثر در پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن بود که در روز ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به نقطه عطف خود رسید.

پیش از پیروزی انقلاب، کشور ما وابسته به قدرت‌های استکباری بود ولی امروز می‌توان گفت که ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است و امروزه انقلاب اسلامی به یکی از ابرقدرت‌های دنیا تبدیل شده است.

آری روز ۲۲ بهمن‌ماه مردم همه هم صدا می‌شوند و همه دنیا شاهد خواهند بود، مردم با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هر دین، قوم و نژادی همه یک صدا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد می‌زنند.

مردم سراسر ایران اسلامی با حضور فعال و با بصیرت خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدای گران‌قدر به ندای ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) لبیک گفته و توطئه‌های شوم دشمنان را در ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی خنثی می‌سازند.

امروز همزمان با سراسر کشور اقشار مختلف شهرستان پارس آباد اعم از زن و مرد، پیر و جوان، کارگر و کارمند، دانشجو و دانش‌آموز، آمدند تا یک صدا بگویند تابع ولایت فقیه هستیم.

عشایر همیشه در صحنه و مردم انقلابی و ولایی مرزدار شهرستان پارس آباد قبل از ظهر امروز از فلکه سپاه تا چهارراه امام خمینی (ره) راهپیمایی کرده و خشم و انزجار خود از آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک‌کش را اعلام کردند.

علارغم سردی هوا مردم پارس آباد حضور پرشوری در راهپیمایی استکبار ستیز داشته و شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم سر دادند.

«ایران قوی» زائیده ۲۲ بهمن ۵۷ است/ایستادگی مردم پای <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8'>انقلاب</a> اسلامی

کسبه و بازاریان شهرستان پارس آباد مغازه‌هایشان را تعطیل کرده و با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خروش انقلابی خود، وحدت و همبستگی ملی خود را برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نمایش گذاشتند.

مردم شهرستان پارس آباد تاکید کردند تا آخرین قطره خونمان پای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده ایم و پشتیبان ولایت فقیه هستیم.

۲۲ بهمن نماد اتحاد و اعتماد ملی است

حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارس آباد به عنوان سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تشکر از حضور پرشکوه مردم مرزدار پارس آباد، اظهار کرد: ۲۲ بهمن نماد وحدت و اقتدار ایران و همچنین نماد اتحاد و اعتماد ملی است.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن ملت مسلمان ایران دنیا را متحول نموده و مستکبران را ناامید کرده است، بیان کرد: ملت ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار شهرستان پارس آباد با شرکت در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، روحیه استکبارستیزی و ظلم ستیزی خود را به دنیا نشان دادند.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن از بهترین عبادت‌های سیاسی است، عنوان کرد: دشمنان در اغتشاشات اخیر با صرف هزینه‌های گزاف مادی، معنوی و انسانی تلاش گسترده‌ای برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی قبل از فرا رسیدن بهمن ماه و دهه فجر کردند، اما مردم با مشارکت در جشن‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن و سردادن شعار همیشگی مرگ بر آمریکا تمام توطئه‌های دشمنان را با خاک یکسان کردند.

«ایران قوی» زائیده ۲۲ بهمن ۵۷ است/ایستادگی مردم پای <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8'>انقلاب</a> اسلامی

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اینکه دولت گرانی و تورم را کنترل کند، افزود: مردم صاحب اصلی انقلاب اسلامی و ولی‌نعمت هستند و از همه مسئولان جلوتر مسئولیت خود را انجام داده و مدیران هم باید بدانند آنها نیز خدمت‌گزار مردم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر در حاشیه راهپیمایی، ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از مردم توسط کسبه و بازاریان به صورت خودجوش، مسابقاتی همچون مسابقات نقاشی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و بر چهره کودکان حاضر در راهپیمایی پرچم ایران نقش می‌زدند.

مردم با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل جنایت‌های دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی را علیه ملت‌های مسلمان و مردم ایران محکوم کردند و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با قرائت قطعنامه پایان رسید.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا