شهرستان ها

ایمان مردم رمز قدرت جمهوری اسلامی است

صومعه سرا- معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی به ابزار و سلاح‌های جنگی بستگی ندارد بلکه به ایمان، صبر و توکل مردم مؤمن ایران مربوط است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمدرضا منشوری امروز پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بیان کرد: مسلمانان باید هدف بعثت پیامبر یعنی دوستی با خانواده و دشمنی با مستکبران را در زندگی سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مسئولان باید در برابر دشمنان آمادگی دائمی و هوشیاری داشته باشند، ادامه داد: حفظ آمادگی در برابر دشمن یک ضرورت عقلی است.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی جمهوری اسلامی در برابر دشمنان ایمان و توکل به پروردگار است، تصریح کرد: مردم انقلابی ایران با تکیه بر آیات الهی و سیره نبوی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادند.

منشوری تاکید کرد: قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی به ابزار و سلاح‌های جنگی بستگی ندارد بلکه به ایمان، صبر و توکل مردم مؤمن ایران مربوط است.

وی با اشاره به ویژگی‌های مدیر در تراز انقلاب اسلامی، گفت: توجه به شرعیات، مردم‌داری، اخلاق نیکو، محبت و خیرخواهی نسبت به مردم، توجه به عدالت اجتماعی، نداشتن نگاه سیاسی و گروهی در حل مشکلات جامعه، تواضع و فروتنی و دین‌داری از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های مدیر در طراز انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان تضاد در گفتار و رفتار مسئولان را آفت کشور دانست و بیان کرد: اگر مسئولی عنوان اسلامی و انقلابی داشته باشد اما در عمل لیبرالی باشد برای کشور آسیب زا است.

منشوری با بیان اینکه مسئولیت چیزی جز خدمت به مردم نیست، تصریح کرد: برای ساختن جامعه اسلامی نیازمند مسئولان در تراز انقلاب هستیم.

در پایان این مراسم از تلاش‌های سرهنگ «جهانبخش آرمان» تقدیر و سرهنگ پاسدار «مصیب محمدجانی» به عنوان فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا معرفی شد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا