شهرستان ها

بارش باران بهاری شدید و ناگهانی و آماده‌باش نیروهای خدمات شهری شیراز

بارش باران بهاری شدید و ناگهانی و آماده‌باش نیروهای خدمات شهری شیراز


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اعلام بارش باران بهاری شدید اعلام کرد؛ هم اینک تمام نیروهای شهرداری از جمله نیروهای امدادی و پاکبانان عزیز در نقاط مختلف شهر مستقر هستند تا شهروندان بتوانند با کم‌ترین سختی و مشکل در شهر تردد کنند.

به گزارش ایلنا، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری این کلان‌شهر با توجه به بارش ناگهانی باران در شیراز اعلام کرد با توجه به مشاهدات عینی پیش‌بینی کردیم که بارش‌هایی خواهیم داشت و از این رو با اعلام آماده باش به تمام نیروهای خدمات شهری شهرداری شیراز، در مناطق یازده‌گانه و خیابان‌ها، معابر و کنارگذرها نیروهای خود را مستقر کردیم و بحمدالله آمادگی کافی برای رویارویی با حوادث احتمالی وجود دارد.

خوشبخت ادامه داد: هم اینک تمام نیروهای شهرداری از جمله نیروهای امدادی و پاکبانان عزیز در نقاط مختلف شهر مستقر هستند تا شهروندان بتوانند با کم‌ترین سختی و مشکل در شهر تردد کنند. 

معاون شهردار شیراز هم‌چنین از شهروندان درخواست کرد با توجه به این که بارش‌های بهاری از نوع رگباری‌ست و احتمالا با رعد و برق همراه است، در صورت نداشتن کار ضروری از تردد در شهر خودداری کنند تا از حوادث احتمالی پیشگیری شود و در صورتی که در نقطه‌ای از شهر مشکلی پیش بیاید بتوان در کوتاه‌ترین زمان آب‌گرفتگی را رفع و از ترافیک و دشواری عبور و مرور جلوگیری کرد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا