شهرستان ها

بازدید اعضای هیات مدیره سازمان همیاری از روند اجرای طرح جامع بازارچه مرزی دوغارون

در خراسان رضوی صورت گرفت؛

اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و معاون سرمایه گذاری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با حضور در منطقه مرزی دوغارون از فعالیت‌های اقتصادی و همچنین روند عملیات اجرای فاز یک طرح جامع توسعه و بهسازی بازارچه مرزی دیدن کردند.


به گزارش ایلنا از مشهد، داورزنی، کریم زاده، میرفانی از اعضای هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان با همراهی محمدرضا تازیکی مدیرعامل و محمود رضافخر معاون سرمایه گذاری این نهاد در جریان سفر کاری به تایباد از فعالیت‌های اقتصادی، سرمایه گذاری، عمرانی  و … این مجموعه بازدید کردند.

اعضای هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی علاوه بر بازدید از فعالیت‌های مختلف، جایگاه های عرضه و کنترل سوخت در منطقه ویژه دوغارون، ترانشیپ، مجتمع پایانه های انرژی و … از روند اجرای عملیات عمرانی فاز یک طرح جامع توسعه و بهسازی بازارچه مرزی دوغارون دیدن کردند.

سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در راستای بهره برداری مناسب از ظرفیت‌های مرزی به ویژه مرز استراتژیک ایران و افغانستان در منطقه دوغارون، فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری گوناگونی را در دستور کار دارد که علاوه بر ایجاد زمینه‌های اشتغال برای جوانان بومی منطقه، کمک به رونق اقتصادی در مرز، پیشگیری از قاچاق سوخت و هدررفت منابع ملی و …، نقش بسزایی در توسعه اقتصادی استان در بر خواهد داشت.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا