شهرستان ها

بازدید مشترک هیأت نمایندگان روسیه و ایران از مبادی مرزی آستارا

آستارا- نمایندگان وزارت حمل و نقل و گمرکات کشور روسیه از زیرساخت های بخش حمل و نقلی جمهوری اسلامی ایران در شهر مرزی آستارا بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب توافقات منعقده در کمیسیون مشترک اقتصادی فی مابین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت روسیه عصر چهارشنبه نشستی به منظور بررسی چالش‌های موجود در مبادی مرزی مشترک و با هدف رفع مشکلات و توسعه مناسبات و دستیابی به اهداف سه جانبه جمهوری اسلامی ایران -جمهوری آذربایجان و روسیه در چشم انداز توسعه زیر ساخت‌های بخش حمل و نقلی جمهوری اسلامی در شهر مرزی آستارا برگزار شد.

گفتنی است؛ هیأت نمایندگان کشورهای ایران، روسیه پس از نشست مشترک از پسکرانه پایانه مرزی آستارا، پایانه مرزی، محوطه گمرک آستارا و پل مرزی دو کشور ایران و آذربایجان بازدید کرده و با رانندگان و نمایندگان شرکت‌های حمل و نقل به گفت و گو پرداختند.

<a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%db%8c%d8%af'>بازدید</a> مشترک هیأت نمایندگان <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b1%d9%88%d8%b3%db%8c%d9%87'>روسیه</a> و ایران از مبادی مرزی <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a2%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%a7'>آستارا</a>

آگهی
دکمه بازگشت به بالا