شهرستان ها

بازی با ذوب آهن برای نساجی کلیدی است

ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران بازی مقابل ذوب آهن را کلیدی خواند و گفت: با کسب امتیاز می‌توانیم پیروزی های تیم را استارت بزنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی رحمتی شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان با بیان فردا با یک تیم خوبی بازی داریم، گفت: این تیم کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد.

وی گفت: فردا این بازی استارت موفقیت‌های ما در لیگ برتر است و کلیدی‌ترین بازی ماست و از هواداران می‌خواهیم تشریف بیاورند در استادیوم تا با حمایت‌های‌شان سه امتیاز را کسب کنیم.

وی با اظهار اینکه سرماخوردگی بچه‌ها مشکلی برای بازی فردا ایجاد نمی‌کند در تیم حال تصریح کرد: فشار بازی‌های آسیایی به ما آسیب وارد کرد.

رحمتی درباره تغییر رویه کاری گفت: ما از نظر سخت افزاری و بازیکنان شرایط را نداریم که در دو جبهه رقابت کنیم و بازی‌های آسیایی به ما آسیب زد.

سرمربی تیم نساجی مازندران یادآور شد: همه بازیکنان تلاش دارند اسنارت موفقیت‌ها را کلید زنند و اگر فقط یک، سه امتیاز کسب کنیم، این تیم از زیر فشار بیرون می‌آید و روزهای خوبی را پیش‌رو خواهیم داشت.

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: بازی فردا کلیدی نرین بازی نساجی است و می‌توانیم با موفقیت استارت و حرکت رو به جلو را بزنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا