شهرستان ها

باشگاه «شهدای شفیع آباد» قهرمان مسابقات پرورش اندام قزوین شد

قزوین- مدیر باشگاه شهدای شفیع آباد گفت: مسابقات قهرمانی پرورش اندام استان قزوین با درخشش و قهرمانی باشگاه شهدای شفیع آباد همراه بود.

امیرحسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به قهرمانی باشگاه شهدای شفیع آباد در مسابقات قهرمانی پرورش اندام استان قزوین اظهار کرد: این باشگاه از سال ۱۳۹۴ به صورت مستمر عناوین برتر مسابقات قهرمانی استان را از آن خود کرده است.

وی افزود: در روز گذشته نیز مسابقات قهرمانی استان قزوین با درخشش این باشگاه و کسب عناوین متعدد توسط ورزشکاران این باشگاه همراه بود.

مدیر باشگاه شهدای شفیع آباد ادامه داد: در مسابقات روز دوشنبه علاوه بر ورزشکاران استان قزوین، ورزشکارانی از استان‌های گیلان، زنجان و البرز به عنوان میهمان حضور داشتند.

وی ادامه داد: باشگاه شهدای شفیع آباد توانست در این مسابقات عنوان اول تیمی در رشته فیزیک و سومی تیمی در رشته فیزیک کلاسیک را کسب کند.

توکلی تصریح کرد: همچنین در بخش انفرادی رشته فیزیک عرب‌سو ده مرادیان و در بخش بادی کلاسیک معین بختیاری توانستند عنوان قهرمان قهرمانان را کسب کنند.

وی ادامه داد: همچنین جام اخلاق این مسابقات نیز به مصطفی شکیب زاده مربی این باشگاه تعلق گرفت.

مدیر باشگاه شهدای شفیع آباد اضافه کرد: یکی از اصلی‌ترین دلایل درخشش این باشگاه در این مسابقات حمایت سپاه و ناحیه امام حسن مجتبی (ع) از این رشته است.

وی گفت: اختصاص سالن‌های ورزشی سپاه به ورزش بدنسازی و پرورش اندام نقش مهمی در توسعه قهرمانی این ورزش داشته است.

توکلی در پایان یادآور شد: با این روند و حمایت‌های صورت گرفته به طور حتم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد درخشش جوانان این استان در سطح ملی و فراملی هستیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا