شهرستان ها

بالاترین سرمایه نظام مردم هستند

زاهدان- امام جمعه موقت زاهدان، گفت: هوشیاری مردم همواره توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید خلیل حسینی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان، هفته نیروی انتظامی را فرصت مناسب برای تجلیل از بزرگ مردان جان بر کف دانست و افزود: بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمینه ساز سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار نظام نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد و این مهم قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در کشور گفت: هدف اصلی دشمن از این اغتشاش‌ها، سرنگونی نظام دینی بود که همه تلاش‌های دشمن با هوشیاری و همراهی مردم ولایی ایران اسلامی و هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب به شکست انجامید و هم اکنون کشور در آرامش و امنیت کامل قرار دارد.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه بالاترین سرمایه نظام مردم هستند، بیان کرد: هر حکومت و نظامی برای خود سرمایه‌ای دارد که بر اساس آن راه خود را دنبال می‌کند و سرمایه اصلی نظام ما فقط و فقط همین مردم هستند.

حسینی با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان در راستای وارد کردن ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: هوشیاری مردم همواره توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا