شهرستان ها

بالا رفتن آمار فوتی کرونا در چهارمحال و بختیاری نگران کننده است

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای صیانت از جان مردم با کسی تعارف نداریم، گفت: بالا رفتن آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در استان نگران‌کننده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی حیدری ظهر شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان اینکه آمار فوتی‌های کرونایی به‌علت ورود سویه اُمیکرون در استان بالا رفته است، اظهار کرد: باید نظارت‌های کرونایی در مکان‌های پرتردد، صنوف و مراکز آموزشی تشدید شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید صنوف مختلف توسط تیم‌های بازرسی متشکل از نمایندگان مرکز بهداشت، فرمانداری، شهرداری و استانداری مورد نظارت قرار بگیرند، عنوان کرد: اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین این قشر ضعیف است، باید برای رفع مشکل برنامه زمانبندی تعیین گردد.

وی با اشاره به اینکه برای تأثیرگذار بودن نظارت‌ها نیازمند اقدامات عملی هستیم، ادامه داد: در صورت رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی توسط صنوف بعد از تذکر باید با آن‌ها مطابق قانون برخورد شود.

حیدری با تاکید بر اینکه تذکر به تنهایی نمی‌تواند از انجام تخلف جلوگیری کند، مطرح کرد: باید با متخلفانی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کند، برخورد شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در استان نگران‌کننده است، تصریح کرد: اگر تجهیزات بیمارستان‌های استان نیازمند ارتقا است، باید هرچه سریع‌تر این مسئله مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه برای صیانت از جان مردم با کسی تعارف نداریم، افزود: طرح شهید سلیمانی در چهارمحال و بختیاری باید پویاتر از گذشته به فعالیت خود ادامه دهد.

حیدری با اشاره به اینکه در حال حاضر حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است، گفت: مصوبات ستاد کرونا با جدیت اجرایی شود.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا