شهرستان ها

باند توزیع هروئین در بوشهر متلاشی شد/ دستگیری ۳ توزیع‌کننده

بوشهر- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از دستگیری سه توزیع کننده مواد مخدر سابقه دار خبر داد و افزود: در این عملیات پلیسی ۲ کیلوگرم هروئین و شیشه کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی کرمپور صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با توزیع و پخش مواد مخدر اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد کشفیات گسترده‌ای در سطح استان بوشهر هستیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اضافه کرد: در پی انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر، مشخص شد سه توزیع کننده سابقه دار مواد مخدر اقدام به تهیه مقادیری مواد مخدر از استان همجوار کرده و قصد انتقال به استان بوشهر را دارند.

وی افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه، خودروی متهمین در محورهای مواصلاتی شهرستان دشتی شناسایی و در یک عملیات دقیق و حساب شده توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

سرهنگ کرمپور بیان داشت: در بازرسی از این خودرو یک کیلو گرم هروئین و یک کیلوگرم شیشه که در قسمت‌های مختلف خودرو جاساز شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر خاطر نشان کرد: متهمان ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا