شهرستان ها

باید برای بازگشت بدون دغدغه زائران اربعین هم برنامه ریزی کرد

اهواز – نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: همانگونه که برای اعزام زائران اربعین برنامه ریزی می‌کنیم باید برای بازگشت بدون دغدغه آنها به کشور هم برنامه ریزی کرد که مسئله مهمی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد شامگاه یکشنبه در نشست ستاد اربعین حسینی اظهار کرد: مسئله بازگشت زائران بسیار مهم است، همه اهتمام جلسه برای این بود که زائر را به سمت عراق راهی کنیم اما هرساله برای بازگشت آنها خصوصاً در بحث ایاب و ذهاب مشکل داشته‌ایم.

وی، مسئله حمل و نقل را مهم خواند و افزود: اگر مسئله‌ای فعلی خطوط هوایی، ریلی و حمل و نقل جاده‌ای همچنان وجود داشته باشد با مشکل مواجه خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: برای مواکبی که خدمت رسانی می‌کنند بازه زمانی مشخص شود تا با هماهنگی کشور عراق بتوانند در این مدت مشخص امکاناتشان را منتقل و مستقر شوند زیرا سال گذشته بسیاری از مواکب مستقر شده بودند اما مشکلاتی داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد: اتباع بیگانه خصوصاً پاکستانی‌ها در سال گذشته بسیار اذیت شدند به همین خاطر صحبت شود که اگر کشور عراق آنها را می‌پذیرد هماهنگی‌ها انجام شود و اگر نمی‌پذیرد اطلاع رسانی شود تا نیایند و پشت مرزها بمانند، ما از اذیت شدن آنها بسیار ناراحت می‌شویم.

وی افزود: مردم باید خط مقدم باشند و دستگاه‌ها پشتیبان، لذا تمام دستگاه‌های دولتی زیرساخت‌ها و مواکب را پشتیبانی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: اینگونه نیست در استان خوزستان موکب ها از تاریخ دهم مستقر شوند بلکه هر زمان احساس کنند که زائران در حال تردد هستند پای کار می آیند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا