شهرستان ها

باید برای گروه‌های جهادی ردیف بودجه تخصیص یابد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: با تدوین نظام نامه و اختصاص ردیف اعتباری در بودجه اثر بخشی و ارتباطات معنوی گروه‌های با مردم مناطق مختلف افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد صبح چهار شنبه در نشست مجمع عالی جهادگران خراسان شمالی که در ناحیه مقاومت بسیج بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: با تدوین نظام نامه اجرایی و به رسمیت شناختن گروه‌های جهادی به صورت قانونی، می‌توان از ظرفیت‌های آنان بیشتر بهره مند شد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: هر چند در حال حاضر کمک‌های مجموعه سپاه پاسداران و خیرین مشمول حال گروه‌های جهادی می‌شود اما با تدوین نظام نامه و اختصاص ردیف اعتباری در بودجه اثر بخشی و ارتباطات معنوی این گروه با مردم مناطق مختلف افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه دشمنان همیشه نقاط قوت کشور را مورد هجمه قرار می‌دهند، گفت: یکی از نقاط قوت کشور وجود گروه‌های جهادی است زیرا موجبات دلگرمی مردم را فراهم می‌آورند لذا این گروه‌ها باید بیشتر مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

حسین نژاد بر حضور پررنگ گروه‌های جهادی در نقاط حاشیه شهرها و روستاها تاکید کرد و بیان داشت: با محول کردن پروژه‌های امانی به گروه‌های جهادی از سوی دستگاه‌های اجرایی، مردم بیشتر از برکات معنوی حضور آنان بهره مند خواهند شد

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا