شهرستان ها

باید جایگاه سالمندان و شأن آنها حفظ شود

کرج- معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز با بیان اینکه باید جایگاه سالمندان و شأن آنها حفظ شود، گفت: باید نیازهای این قشر شامل عینک، سمعک، واکر و… با حفظ کرامت آنها تأمین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ولی‌پوری عصر در بازدید از محل ارائه خدمات پزشکی به سالمندان مورد حمایت کمیته امداد ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته سالمند گفت: کمیته امداد به عنوان یک نهاد انقلابی در حد توان خدمات ارزنده‌ای به اقشار محروم ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه باید جایگاه سالمندان و شأن آنها حفظ شود، افزود: باید نیازهای این قشر شامل عینک، سمعک، واکر و… با حفظ کرامت آنان تأمین شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز با اشاره به بررسی توانمندی و تشویق این افراد به خود اشتغالی گفت: سازمان‌های متولی باید زمینه این امر را فراهم کرده و کمک حال سالمندان باشند تا در حد توان اشتغال نیز داشته باشند.

ولی پوری با تأکید بر برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی برای سالمندان افزود: تشویق به ورزش و آموزش‌های خودمراقبتی باید در دستور کار واحدهای متولی بهداشت و درمان قرار گیرد.

وی به اهمیت محله‌محوری و تشویق نیکوکاران اشاره کرد و گفت: توانمندی‌ها و ظرفیت‌های زیادی در استان وجود دارد که باید با همسو کردن آنها به رفع نیازها اقدام کرد.

ولی‌پوری در پایان ضمن تشکر از البرزی مدیرکل کمیته امداد البرز و سایر متولیان برگزاری این رویداد تاکید کرد که این خدمات باید به طور مستمر و با برنامه مناسب به قشر سالمند ارائه گردد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا