شهرستان ها

باید شهید بهشتی را از مظلومیت خارج کنیم / مسئولان تشنه خدمت باشند

اصفهان – امام جمعه موقت اصفهان گفت: باید شهید بهشتی را از مظلومیت خارج کنیم، نسل جوان ما باید بدانند که دشمنان چه جنایت‌هایی را در کشور ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد محمودی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب ۳۰ سال است که کشتی انقلاب را با درایت، جامعیت و سیاستی که دارد به خوبی سکانداری کرده است، اظهار داشت: رهبر همواره در رویدادهای ملی و بین المللی را دنبال کرده و موضع گیری درست داشتند و دوست و دشمن به این امر اذعان داشته‌اند.

وی با اشاره به حادثه هفتم تیر ماه و شهادت شهید دکتر بهشتی ابراز داشت: یاد این شهدا را گرامی می‌داریم و هفته قوه قضائیه را تبریک می‌گویم، قوه قضائیه نهادی مستقل است که مجری عدالت بوده و مرجع مبارزه با فساد، اگر بخواهیم مبارزه با فساد داشته باشیم باید در اجرای عدالت کوشا باشیم و زیباست که رهبر معظم انقلاب در توصیه چهارم در گام دوم انقلاب بر این اصل تاکید کرده‌اند.

جامعه با مبارزه با فساد همراهی خواهد کرد

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه قوه قضائیه با توجه به اختیاری که دارد باید همواره با قدرت ورود کند، ادامه داد: جامعه با مبارزه با فساد همراهی خواهد کرد، البته باید توجه داشت که مردم نیز نباید با کوچک‌ترین مسأله‌ای طرح دعوا کنند بلکه باید با صلح وسازش از تعداد پرونده‌ها بکاهیم.

وی اضافه کرد: مردم باید اهل عفو و گذشت باشند همانطور که خداوند اهل گذشت است و از این رو همه باید برای تحقق اهداف قوه قضائیه همکاری داشته باشند.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه دهه ۶۰ از دهه‌هایی است که مظلوم ماند و باید تبیین شود، افزود: به ویژه در خصوص آیت الله دکتر بهشتی این امر به خوبی مشهود است و باید حق این شهید و یارانش به خوبی ادا شود.

مسئولان باید تشنه خدمت باشند

وی با بیان اینکه مسئولان باید تشنه خدمت باشند، ادامه داد: پیشگامان انقلاب این رویه را داشتند، شهید بهشتی از جمله آنها بود، ما اشخاصی را داشتیم که برای انقلاب جان خود را وسط گذاشتند.

امام جمعه موقت اصفهان باید شهید بهشتی را از مظلومیت خارج کنیم، افزود: نسل جوان ما باید بدانند که دشمنان چه جنایت‌هایی را در کشور ایجاد کردند باید همه ارزش‌ها و جنایت‌ها برای نسل جوان تبیین شود.

وی افزود: شهید بهشتی، معتقد، مخلص، منطقی، مقید فکر و انرژی و مصداق انسان انقلابی بود، هیچ قدرتی نخواهد توانست با وجود چنین شرایطی در کشور بر مردم انقلاب فائق آید.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا