شهرستان ها

بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است

کرج- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی ما در تولید و توسعه کشور یعنی کارگران و کارآفرینان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر سه شنبه در بازدید از یک شرکت تولیدی تابلوهای برق و گفت وگو با کارگران این مجموعه ضمن تبریک هفته کار و کارگر، پاسداشت مقام کارگر را موضوعی اعتقادی در مکتب فکری ما دانست و گفت: پیامبر اسلام (ص) به دستان کارگران بوسه می‌زدند. بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران نیز همین نگاه را به جامعه کارگران داشتند و آنها را مبنای توسعه کشور می‌دانستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به عملیات وعده صادق و اقدام تنبیهی ایران علیه قدرت‌های ظالم و مستکبر بیان کرد: اگر امروز جوانان ما در کشور با اقدام سنجیده و قدرتمندانه خود در پاسخگویی به رفتارهای خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی سیلی محکمی بر آنان می‌زنند و تولید اقتدار می‌کنند، این اقتدار در سایه تلاش و مجاهدت جوانان و کارگرانی است که پای خط تولید در ابعاد مختلف کشور ایستاده‌اند.

وی مطرح کرد: به نظر من سوخت موشک‌هایی که بر پیکر استکبار فرود آمد و آنها و حامیان مستکبرشان را در کما فروبرد، ایمان و عزم جهادی موجود در کارگران بوده و این اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی ما در تولید و توسعه کشور یعنی کارگران و کارآفرینان است. در نظام تحولی، کارگر اثر بخش است و اوج آرزو، مقام و مرتبه مدیران ما هم باید اینگونه باشد که کارگر ملت باشیم. اگر کارگر، تولیدکننده و کارآفرین نباشند، اثر موشک‌های فرود آمده بر پیکر استکبار موقت است.

حسینی در این بازدید دستور اعزام هشت نفر از کارگران نمونه این شرکت به کربلای معلی با هزینه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را صادر کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا