شهرستان ها

بخش خصوصی جای دولت را تنگ نمی‌کند/سهم فارس از سفر اول دولت ناچیز بود

نماینده شیراز و زرقان:

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: این تفکر که اگر کار را به بخش خصوصی واگذار کنیم، جای دولت تنگ می شود، اشتباه است.


به گزارش ایلنا، ابراهیم عزیزی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توزیع اعتبارات فرمانداری شیراز با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی اظهار داشت: بخش خصوصی جای دولت را تنگ نمی کند و اتفاقاً عقب ماندگی‌های دولت را بخش خصوصی جبران خواهد کرد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی با تنگ نظری مانع از واگذاری کارها به بخش خصوصی می‌شوند و یا مدام مانع تراشی می‌کنند که این اشتباه بزرگی است.

وی با تاکید بر جذب حداکثری اعتبارات خاطرنشان کرد: از مدیران شهرستان انتظار می‌رود همین اعتبارات اندک را جذب کنند و اگر مدیری نتواند موفق عمل کند، نهایت اجحاف را در حق مردم شهرستان انجام داده است.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در عین حال اظهار داشت: مدیران شهرستان در جذب اعتبارات تنها نگاه‌شان به داخل نباشد بلکه برای جذب اعتبار از مرکز و وزارت خانه‌ها نیز چانه زنی کنند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مجموع اعتبارات شهرستان نیز گفت: امروز یک پروژه کلان چندین هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد که مفهوم این مساله این است که با اعتبار صرف دولتی نمی‌توان هیچ پروژه کلانی را انجام داد لذا باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی را پای کار آورد.

عزیزی در پایان به سفر دوم هیات دولت به فارس نیز اشاره کرد و گفت: در سفر اول دولت بودجه قابل توجهی نصیب فارس نشد لذا سفر دوم را باید مغتنم شمرد و بیشترین تخصیص را باید دنبال کرد.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا