شهرستان ها

بخش عمده‌ای از وزرا نمره عالی و قابل قبولی دارند / با این تحریم‌ها، هر کشوری بود بیش از یک سال و نیم دوام نمی‌آورد

نماینده تفت و میبد:

نماینده تفت و میبد در مجلس گفت: در بسیاری از شاخص‌ها رشد خوبی در این دولت رقم خورده و با وجود تحریم ها و اغتشاشات و آشوب ها در کشور به‌رغم دلهره‌ای که در دل ماها افتاده بود با این وجود دولت به دنبال کارهای زیربنایی رفت و در اوج اغتشاشات توانست مدیریت خوبی را بر کشور حاکم کند.


به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، حزب موتلفه اسلامی در یزد در قالب سلسله نشست‌های مشورتی، اقدام به دعوت از مسئولان و افراد مختلف و برگزاری نشست می‌کند که شب گذشته نماینده تفت و میبد به عنوان مدعو در این نشست با یک ساعت و نیم تاخیر حضور یافت.

وی ابتدا به دفاع تمام قد از دولت و فعالیت‌های دولت پرداخت و اظهار داشت: رئیسی خزانه را زیر صفر از دولت قبل تحویل گرفت و امروز در بسیاری از مسائل رشد چندبرابری یافته است.

میرمحمدی که در دولت احمدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد بوده ادامه داد: دولت همه تلاش خود را صادقانه برای مردم انجام می‌دهد و در شرایط سخت و تحریم‌های دشمنان مسئولیت را قبول کرد و با همه این مسایل برای تحقق مطالبات و توسعه کشور فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه برای خدمت به کشور، همه مردم و مسئولان همانند گذشته برای تحقق منویات مقام معظم رهبری بکوشند اضافه کرد: در بخشی از زمینه‌های مختلف در کشور قطعا انتقاد وجود دارد ولی برای تحقق اهداف دولت و نظام همه باید همکاری کنند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس با بیان اینکه بر اساس تاکیدات حضرت آقا در عزل و نصب ها دخالتی نداشتم افزود: در حوزه انتخابیه شهرستان تفت دو بخشدار و یک فرماندار تغییر یافتند و من پس از چند روز از این تغییرات مطلع شدم.

وی با اشاره به اینکه از افتخاراتم حضور در مجلسی است که سه مرتبه خدمت حضرت آقا شرفیاب شدم ادامه داد: مجلس وظیفه نظارت هم دارد که سازوکارهای آن تعریف شده و نمی توانم مستقیم به استاندار انتقاد کنم که این چه وضع مدیریت استان است بلکه باید از طریق تذکر به وزیر، طرح سوال از وزیر و سپس استیضاح بررسی شود.

از دولت و وزرا رضایت دارم

میرمحمدی به مقایسه دولت فعلی و پیشین در مدیریت و پاسخگویی پرداخت و با بیان اینکه نسبت به دولت انتقاداتی وجود دارد گفت: استیضاح وزیر میراث را امضا کردم اما در مجموع از تلاش ها و فعالیت دولت و وزرای دولت آقای رئیسی رضایت دارم و بخش عمده‌ای از وزرا نمره عالی و قابل قبولی دارند.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری منصفانه و دقیق از دولت در امور مختلف حلال مشکلات در کشور است گفت: شرایط تحریمی به ویژه در مسائل بانکی به قدری وحشتناک است که به جرات سوگند جلاله می خورم که این تحریم ها علیه هر کشوری بود بیش از یک سال و نیم دوام نمی آورد.

نماینده تفت و میبد در مجلس گفت: در بسیاری از شاخص ها رشد خوبی در این دولت رقم خورده و با وجود تحریم ها و اغتشاشات و آشوب ها در کشور علی رغم دلهره ای که در دل ماها افتاده بود با این وجود دولت به دنبال کارهای زیربنایی رفت و در اوج اغتشاشات توانست مدیریت خوبی را بر کشور حاکم کند.

وی با تاکید بر اینکه در عین مطالبه گری باید توجه داشته باشیم که بین قوا هم افزایی و همدلی وجود دارد ،تصریح کرد: باید کمک حال دولت باشیم و از دولت حمایت کنیم و انتقادات را خصوصی به دولت و استاندار برسانیم.

میرمحمدی با اشاره به اینکه از نیروهای انقلابی انتظار داریم دولت را یاری کنند افزود: سن وسال برای خدمت مهم نیست اما سابقه فعالیت و داشتن تجربه اهمیت دارد لذا برخی انتصاب ها باید به این موارد توجه شود اما ناگفته نماند که برخی پست ها را هرکسی نمی پذیرد.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا