شهرستان ها

برای جابه‌جایی میدان تره‌بار قزوین از نظرات غرفه‌داران استفاده شود

عضو شورای شهر قزوین:

عضو شورای شهر قزوین گفت: برای جلوگیری از هدر رفت هزینه‌ها و اجرای مناسب پروژه جابه‌جایی میدان میوه و تره‌بار قزوین، توجه به ذی‌نفعان و کمک گرفتن از آن‌ها اهمیت دارد.


به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه اشدری در جلسه علنی شورای شهر قزوین گفت: یکی از مواردی که درباره جابه‌جایی میدان میوه و تره‌بار باید مورد توجه قرار گیرد استفاده از نظر فعالان این حوزه و هماهنگ بودن با اتحادیه است تا با استفاده از نظرات، اشتباهات گذشته تکرار نشود.

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: این طرح مدت‌ها است متوقف شده و ادامه اجرای آن هم مشخص نیست؛ شهرداری می‌تواند از ظرفیت غرفه‌داران در میدان استفاده کند و باتوجه به اینکه این افراد توان مالی دارند می‌توانند در صورت تخصیص زمین به آن‌ها خودشان کار ساخت و ساز را انجام دهند.

نیازمند نهضت آسفالت در شهر قزوین هستیم

ولی چگینی هم در این جلسه به اجرای کمربندی شرق و پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: تلاش شهردار در اجرای پروژه قابل تقدیر است و امیدواریم این طرح در روان‌سازی ترافیک تاثیرگذار باشد.

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: درحال حاضر تمام ظرفیت‌ها برای احداث این کمربندی هدایت شده‌اند؛ لازم است آسفالت سایر مناطق هم مورد توجه گیرد و نیازمند نهضت آسفالت هستیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت نقش خبرنگاران در بازتاب پروژه‌های مدیریت شهری و اخبار شورای شهر پیشنهاد داد در کنار تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران فعال در شورا هم به صورت جداگانه تقدیر شوند.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا